loading...
اهل پاتوق

قرمز رنگ عشق و علاقه است. اگر شما به خاصیت رنگها اهمیت خاصی میدهید بهتر است بدانید رنگ قرمز میتواند در تمام حالات موثر باشد یعنی همانطور که میتواند آغازگر شادی و شور باشد گاهی موجب خشم شود این بدان معنا نیست که نباید از رنگ قرمز در طراحی  دکوراسیون منزل استفاده شود بلکه بهتر است بدانیم رنگ قرمز را با ترکیب چه رنگهایی باید استفاده کنیم.در ادامه نمونه هایی بی نظیر از طراحی های داخلی با ترکیب رنگ قرمز و رنگهای دیگر را میبینید که استفاده آنها درمنزلتان نتیجه خوبی خواهد داشت.

حتما به ادامه مطلب برید ...

تجاوز جنسی و قتل خانم معلم توسط دانش آموز روانی , دانش اموز ۱۵ ساله ای که به جرم قتل و تجاوز به معلمش در زندان سپری میکند نه تنها از کار خود پشیمان نشده بلکه به مسئول زندان هم که یک دختر ۲۹ساله بوده است حمله میکند.

حتما به ادامه مطلب برید ...

ستاره های فوتبال حتی اگر نخواهند هم زیر ذره بین رسانه ها قرار دارند. یکی از زوایای جالب زندگی فوتبالیست ها خانواده و فرزندان آنهاست.

 در ادامه برخی از مربیان و فوتبالیست های مشهور ایران را در کنار فرزندانشان می بینید

ﺁﻗﺎ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﻢ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺸﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ
“ﺻﺪﻑ ﻣﻮﺵ ﻣﻮﺷﯽ” ﯾﺎ “ﻏﺰﻝ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ” ﯾﺎ “ﻣﻠﯿﻨﺎ ﺧﻮﺟﻤﻠﻪ”
ﯾﺎ “ﺁﺯﯾﺘﺎ ﻣﻠﻮﺳﮏ” ﯾﺎ “ﻣﻬﺴﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﭘﺎﺳﺘﯿﻞ” ﻭ… ﺗﺎ ﺣﺪﯼ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭ ﺑﯿﺎﻡ
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﯾﮕﻪ “ﻏﻼﻡ ﺟﻮﺟﻮ” ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﻫﻀﻢ ﮐﻨﻢ :| :|
.
.
.
دمپایی ابری هم میتونست تن تاک باشه ولی خستس…
میفهمی خسته !
.
.
.

بقیه ادامه مطلب...

خانومه تو گوگل سرچ کرده قیمت سرویس طلای دختر خالم

گوگل پاسخ داده : خیلی با حالی!

*

*

*

ساعت دو و نیم نصف شب این همسایه بیشعورمون با مشت میکوبید به دیوار

حالا خوبه من خواب نبودم داشتم شیپور تمرین میکردم

مردم خیلی بی فرهنگ شدنا اه اه اه

*

*

*

بقیه ادامه مطلب ...

خبر داغ کتک کاری اورلاندو بلوم با جاستین بیبر خبر ساز شد   ،  آدم های مشهور، خصوصا ستارگان دنیای فیلم و سرگرمی، همیشه زیر ذره بین پاپارتزی ها و خبرنگاران هستند و کمتر پیش می آید که خبری از زندگی خصوصیشان از چشم رسانه ها دور بماند. ، دیشب اتفاقی عجیب، به سرعت به صدر اخبار هالیوودی رسیده است.

 


ستارگان هالیوودی سرشناس که خیلی شبیه هم هستند  ،  شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که هنرپیشه های سینما و تلویزیون را با هم دیگر اشتباه بگیرید. برخی از این ستارگان با وجود تفاوت های ظریفی، شباهت زیادی به یکدیگر دارند.

 

در ادامه این پست، تعدادی از این شباهت ها را ببینید. شما چه فکر می کنید؟ می توانید در بخش کامنت ها، نظرات خودتان را بنویسید


شبکه اجتماعی عکس اینستاگرام در فروردین ماه رکورد 200 میلیون کاربر در ماه را شکست، پس مشخص است که این شبکه اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده و برای رقبای خود اکنون به یک غول اشتراک گذاری عکس بدل شده است.

چه هم‌اکنون در این شبکه فعال باشید و چه در زمان‌های قبل‌ فعالیت بیشتری داشته‌اید با این ده نکته و ترفندی که می‌خواهیم در این مطلب مطرح کنیم شما اطلاعات زیادی را در مورد نحوه کار با اینستاگرام دریافت خواهید کرد و از این پس بیشترین استفاده را از این شبکه اجتماعی خواهید داشت.

ادامه مطلب رو داشته باش ...

گناهی ندارند، جز داشتن خانواده ای که به امید واهی روزگار بهتر، از خانه و شهر و وطن‌شان آمده‌اند «نوروز آباد»ی که نشانی از نوروز و بهار ندارد. بلوک روی بلوک، خشت روی خشت ، یک صفحه حلبی زنگ زده‌ی کج و کوله، و پنجره‌ی ترک خورده‌ی غبارگرفته، شده در و دیوار خانه‌شان، سرپناه بی پناهی‌شان . زندگی در حلبی‌آبادی که اسمش را گذاشته‌اند ، نوروز آباد . زندگی در حاشیه شهر ، در حاشیه انسانیت. سپیدی در کار نیست. سراسر سیاهی است ، روزگار کودکان مهاجر و کار . زندگی در خواستن و نداشتن، رفتن و نرسیدن . روزهایشان خلاصه شده در فقر و آسیب.‌ پشت تمام شیطنت و بازی‌گوشی‌های کودکانه‌شان ، خنده‌های از ته دلشان و نگاه‌های معصومشان ،سرنوشت تلخ و غم‌انگیزی پنهان شده.

در چشمهای پرسان این کودکان، فقط سیاهی است که جولان می‌دهد و فردا، پس‌فرداست که سیاهی از چشم‌هایشان می‌ریزد روی دست‌هایشان که به هیچ جا بند نیستند. در کومه‌های فقر نور راهی به جایی نمی‌برد ، کودکان قد می‌کشند و روزها می‌گذرند و فردا با روشنی‌هایش هیچ‌وقت از راه نمی‌رسد. سیاه سفید بزرگ می‌شوند، در روزگار بی رحمی که تا دنیا دنیاست برای این بچه‌ها رنگ خوشی ندارد، و عاقبت سیاهی بر سپیدی روح کودکانه‌شان خط می‌کشد

عکس: امیر خلوصی – ایسنا

لطفا برید ادامه مطلب ...

گیاهان به دلیل نقش مهم و قابل تحسینی که در ادامه‌ی حیات ما و دیگر جانداران ساکن  این کره خاکی دارند، سزاوار تقدیر و ستایش‌اند. در این میان درختان نیز ایفاگر نقش‌های مهم خود هستند. صرفنظر از این عملکردهای حیاتی، زیبایی ظاهری آنها نیز در تغییر روحیه ما مهم و حائز اهمیت است. در این مجال به سراغ شماری از باشکوه‌ترین درختان جهان رفته‌ایم که زیبایی چشم نوازشان دل انگیز و فراموش نشدنی است. در مرور آنها همراه زومیت باشید.

تبدیل دی اکسید کربن به اکسیژن در خلال فرآیند فتوسنتز، راه را برای ادامه‌ی حیات ما هموار کرده، نقشی مهمی که گیاهان عهده‌دار آن هستند. اما چشم انداز زیبای طبیعت پیرامون ما  تا چه حد وام دار زیبایی و سرسبزی این موجودات گران‌بها است؟ همه ما بیش و کم مناظر سرسبز و زنده را به چشم اندازهای خشک و خالی ترجیح می‌دهیم. اما در این میان نیز شماری از درختان در مقام زیبایی بر دیگران پیشی گرفته و خالق صحنه‌هایی رویایی و شگفت انگیز شده‌اند. هر چند تمامی گیاهان فهرست ما جزئی از درختان نیستند، اما به دلیل زیبایی، اندازه و شکوه لیاقت دریافت این عنوان را داشته‌اند. در ادامه همراه با شما و در سفری خاطره انگیز به دیدار این درختان زیبا می‌رویم.

گوشی موبایل بااینکه خیلی گران نیست ولی یکی از مهم‌ترین وسایل زندگی ما است که شبانه‌روز آن را همراه داریم و مرتب از آن استفاده می‌کنیم. امروزه گوشی‌های موبایل هوشمند بسیار متنوع شده‌اند و معیارهای متفاوتی برای خرید آن‌ها وجود دارد. لذا در این مقاله سعی کردیم ۱۵ مورد از بهترین گوشی‌های موبایل هوشمند را با سیستم‌عامل‌های مختلف لیست کنیم تا بهتر بتوانید گوشی موبایل آینده‌تان را انتخاب کنید.

لطفا به ادامه مطلب برید ...

1-رتبه اول این جدول متعلق است به آیشواریا رای .ملکه زیبایی جهان در سال 1994و هنرپیشه هندی که در سال 2004 توسط مجله تایم به عنوان یکی از 100 انسان جذاب دنیا معرفی شد ..به گفته بسیاری از زیبایی شناسان او صاحب یکی از زیباترین و معصوم ترین چشمان دنیا است ..چشمانی که با شما صحبت میکند و انگار همیشه میگوید .چــــرا..

برید ادامه مطلب ...

در میان عکس های آنتوان خان از اواخر عصر قاجار و شروع پهلوی نمونه های مستند قابل توجهی از زندگی زنان در اندورن و بیرون خانه به چشم می‌خورد.

 
بی شک یکی از دلایل ارزشمند بودن مجموعه عکس های آنتوان از ایران عصر قاجار، علاقه او به ثبت ابعاد مردم شناسی و زیست اجتماعی در این عصر است که باعث می شود ای بسا او را پدر عکاسی اجتماعی در ایران بدانیم. او آنقدر مجذوب زندگی مردم کوچه و خیابان در زمانه خود بود که از هر کس در هر طبقه ای اعم از گدا و درویش و کولی و معتاد و دلاک می خواست که به آتلیه او برود و جلوی دوربینش نشسته و سوژه عکاسی شود.
حتما به ادامه مطلب برید ....

ما می‌خواهیم در اینجا در مورد این آداب رفتاری با شما صحبت کنیم. البته باید به دختر خانم‌ها یادآوری کرد که اجازه ندهند نگرانی از این مسئله تمام زندگی‌شان را مختل کند. باید بین یک دختر خانم مجرد با مشکلات روحی و خُلقی و یک دخترخانم مجرد با روح و روان سالم حتما دومي را انتخاب کنید و مراقب سلامت روح و جسم‌تان باشيد. در این صورت بدون شک دیر یا زود ازدواج خوبی خواهيد داشت. فراموش نکنید کم نیستند افرادی که در سنین بالا ازدواج می‌کنند و ازدواج موفقی هم دارند.

فقط و فقط دخترا برن ادامه مطلب ....

یک عکاس خوش ذوق در اقدامی فوق العاده از برخی زائران حرم حضرت امامزاده صالح که برای ورود به این مکان مقدس می بایست چادر به سر می کردند، قبل و بعد از چادری شدن از آنها تصویربرداری کرده است.
شایان ذکر است امامزاده صالح از فرزندان امام موسی کاظم (علیه السلام) می باشند و این مکان مقدس در میدان تجریش، شمال شهر تهران واقع شده است

لطفا به ادامه مطلب برید ...

کره شمالی را هرگز این گونه ندیده اید!


دولت کره شمالی از سال 1960 کمپی تابستانی به منظور جلب و جذب دانش آموزان از سرتاسر جهان برای تبلیغ کمونیسم و ترویج زندگی به سبک کره ای تاسیس کرده است که این کمپ ها سالانه شاهد حضور بیش از 300 دانش آموز از سرتاسر جهان است.

" سونگ داون" در شهر ساحلی " وونسان" کره شمالی سالانه پذیرای دانش آموزانی از سراسر جهان است.

حتما به ادامه مطلب سر بزنید ...

زندگی پر از پستی و بلندی است که گاهی اوقات ما را بشدت گرفتار خود می‌کند تا آنجا که احساس می‌کنیم خسته‌تر از آن هستیم که ادامه دهیم.

 اگر این‌طور است گاهی بد نیست به اعداد شانس خود متکی شویم. این اعداد ما را تشویق می‌کنند به کارهایمان بهتر از گذشته رسیدگی کنیم. نه، تصور نکنید این اعداد مبنای خرافی دارند، بلکه کاملا براساس مسائل روان‌شناسی هستند و پس از کلی بررسی تهیه شده‌اند.

هنگامی‌که افراد به دنبال شغل مناسبی برای خود هستند با توجه به تجربه، توانایی و استعدادهای خود به دنبال بازه محدودی از مشاغل می‌روند تا بتوانند به نسبت علایق و مهارت‌های خود شغلی را به دست بیاورند.

 اما گاهی اوقات افراد در هنگام انتخاب شغل به لیست شغل‌های معمول و موجود بسنده نمی‌کنند و به دنبال کارهایی می‌روند که شاید تاکنون وجود نداشته است و یا خود آن را ابداع می‌کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به برخی از عجیب‌ترین شغل‌ها در گوشه و کنار جهان و نحوه پیدایش آن‌ها اشاره‌کنیم.

ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮﻡ ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪﺍﯼ ﺍﺯ ﮐُﻨﺪﯼ ﺭﺳﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺍﺑﻞ ﮐﻠﯿﮏ ﻣﯽﮐﻨﻢ ﺭﻭ ﻣﺎﯼ ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ

ﺑﻌﺪ 5 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﻣﯿﺪﻩ : ﺩﺍﺩﺍﺵ ﮐﺠﺎ رو ﮐﻠﯿﮏ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯼ !؟

.

.

.

.

بقیه ادامه مطلب ...

ابزارک یا گجت وسیله ای با توانایی انجام یک یا چند عملکرد محسوب می شود. ابزارک ها اغلب از طراحی و فناوری جالب توجه ای برخوردار بوده و بی شک کاربردهای مفیدی نیز دارند. دامنه گسترده ای از ابزارک ها وجود دارد که از آن جمله می توان به سیستم های جی پی اس، اسباب بازی های یو‌اس‌بی، تلفن های همراه هوشمند و غیره اشاره کرد.

به گزارش "گروه فناوری و آی تی" عصرایران، ابزارک ها مزایای بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. آنها به طور معمول دارای اندازه ای کوچک با قابلیت حمل و نقل راحت هستند. به عنوان مثال، یک ابزارک می تواند دوربینی مخفی در قالب خودکار باشد. فارغ از نحوه استفاده ،‌ این ابزارک هم برای نوشتن و هم برای فیلمبرداری و عکسبرداری مخفیانه قابل استفاده است.
 

همچنین، ابزارک هایی برای کمک به افراد معلول طراحی می شوند. برخی دیگر افزون بر کاربرد اصلی دارای جنبه تزئینی هستند. در مجموع، ابزارک ها پاسخی به تسهیل فعالیت های انسان و طبیعت راحت طلب و تنوع طلب وی در نظر گرفته می شوند.
 

گفتنی است ابزارک‌هایی که قسمت‌های متحرک داشته باشند را دستگاهک (gizmo) نیز می‌گویند. ابزارک های روز دنیا با آخرین فناوری های به کار رفته در آن را با گروه فناوری و آی تی عصرایران دنبال کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وبسایت "اهل پاتوق" برای افزایش اطلاعات عمومی و سرگرم کردن کاربران اینترنتی طراحی شده است لطفا برای حمایت در وبسایت عضو شوید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,407
  • بازدید کلی : 32,040